Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Saturday, January 9, 2010

pendaftaran oh pendaftaran

salam buat kalian,

hari ini agak kepenatan mengurus pendaftaran aku kat UNITAR..Penatnya bukan kerana pasal mengurus tetapi kerana kepanasan yang agak menusuk ruang-ruang liang romaku..aduh!

semuanya selesai sudah tetapi hanya aku sahaja yang mungkin belum bersedia sepenuhnya untuk menghadapi semester baru nie..huhuhu...
Setakat ini alhamdulillah aku masih boleh berdiri tidaklah seutuh mana pun.Result yang aku dapat pun sekurangnya aku bersyukur tidak perlu mengulang subjek,nasib-nasib wei...orang kata besyukur pada yang ada kn..hehehe..

ohohoh next monday start sudah kelas nie,makanya bermulalah kembali perjalanan hidup seorang pelajar kolej,belum lagi boleh dipanggil budak U nie..huu..sabar,berusaha,berdoa..

2 comments:

My Book Writer said...

Shary, Selamat Berjaya menempuhi pengajian. Hehe...

kialilul said...

terima kasih~hehehe..