Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Sunday, February 27, 2011

boleh ajari aku.usahlah.terima kasih

pagi petang siang dan malam,
siapa kira mereka merasa hari ini adalah lebih kegembiraan?
khabarkan dengan aku yang ingin mengetahui rahsianya
semalam sama seperti fikiran kelmarin
lamunan itu sudah pasti tidak berubah
menyusutkan mengkalutkan minda
aku menjadi mangsa
jangan mencuba untuk memahami aku kerana aku sendiri tidak memahami siapa aku
aku lahir di dunia ini hanylah kebetulan
hanya kebetulan

sudah tiada makna semua apa yang dilakukan
khuatir aku
risau aku
takut aku
semua itu menghantui aku
bagaimana aku hendak lepaskan dari semua ini?
tolong ajari aku caranya
tunjukkan aku bagaimana

saban hari aku tertekan
semua ini tiada makna
setiap kali aku bangun,aku harapkan semua ini berubah
namun hakikatnya tetap sama

arrrgghh! sudahlah.

No comments: