Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Sunday, February 13, 2011

salam buat kalian,

aku mahu meluahkan sedikit tentang perasaan saat ini.fuh! ngam-ngam lagi dengan suasana malam yang kian menyepi ini.

kenapa shary?

errmm,sebenarnya shary kehilangan sumber.aku kehilangan sumber...

ya! memang aku kehilangan sumber inspirasi dan motivasi.entah di mana selama ini sumber yang aku pegang dan aku miliki.tak kan lah semua meniggalkan aku.sudahlah aku kena kasi tinggal.huhuhu.

antara faktor-faktornya:
1.selalu mengelamun..
2.teringat kisah masa lampau..
3.tidur terlampau..
4.kurang membaca tentang motivasi...
5.aku rindu sama DIA..

kesannya:
1.menjadi kadang kala binggung..
2.pandai senyum sendiri..aarrgghh!
3.makan sahaja..
4.hilang fokus!

akhirnya:
menjadi tidak tentu arah!






tolong ingatkan aku....

No comments: