Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Friday, December 17, 2010

seronoknya masa remaja mereka


(lokapku adalah diriku)


shary baru saja tengok gambar-gambar member dalam facebook mereka,seronoknya mereka shary tengok.huh! apa tidak nya seronok kerana enjoy,bebas,dan gembira nie.
Bila shary tengok kn,tidak perlulah dengar cerita daripada mereka kerana hanya melalui gambar itu sahaja menunjukkn segala perasaan merka.wah! sungguh aku mencemburui mereka.

iyala,mereka belajar tinggi-tinggi di menara gading seperti yang diimpikan.Berjumpa lagi dengan kawan baharu,lagi lah banyak cerita kn.hehe.
shary masih ingat lagi suatu ketika dulu keluar sama kawan lama,sungguh romantiknya.wahahaha.Romantik konon,ceh! jiwang kau shary! hah!

ketika ini,shary masih lagi duduk di kerusi yang sama dengan pemandangan yang seringkali dan asyik kali shary pandang ketika boring.OPppss! boring? bosan? tiada ada dalam kehidupanku.yeah!

seiapa tahu nanti shary sudah bergelar Perniagaa yang berjaya,shary akan kejar balik waktu dan detik ketika dahulu bersama kawanku.

alhamdulillah shary bersyukur bahawa hidup ini adalah indah walaupun derita.

ayuh kawan-kawanku,teruskn kegembiraan itu..
jangan sesekali biarkan kesedihan memasuki di ruang kehidupan kita.


herm-erm.
shary ingin katakan di sini bahawa,
shary cemburu dengan kawan shary yang lain.* huhu*




No comments: