Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Thursday, December 30, 2010

dia apex aku acai



masih belum terlmbat bgi shary untuk mengucapkn tahniah dan syabas buat pasukan bola sepak kita,MALAYSIA atas kejayaan mereka merangkul Piala suzuki baru-baru ini.
bangga aku ini atas kejayaan mereka.walalala.mantapla.


yang paling tip top kamu mu tahu siapa? c apex la.siapa lagi.dalam alam blogger terus naik bha nama dia.ceh! cemburu rabun aku.wahha.

tapi aku tetap puji permainan dialah.teruskan perjuangan mu ya.
safee pun apa kurangnya juga.larian yang mantap dan ada tindakan penyudah.tetapi yang perlu dia baiki adalah perlu lebih berkerja keras sikit.ketara sangat banyak berjalan.betul ma>?
buat kuna,ko memang paling fit la bro.larian yang padu,tidak pernah putus berlari.tabik la.!

okla.wahai apex pujaan hati wanita malaya.ini aku si acai pujaan gadis-gadis
borneo.wahaha.betul ka tidak,tanya la si bayau k.

kata hati:teringat sewaktu zaman kegemilangan shary dahulu kala.sudahlah fit,kurus,tegap,dan mcaho sikitla.huhuhuh.shary tetap bersyukur la.

1 comment: