Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Saturday, August 28, 2010

jalan-jalan Ramadhan...

alhamdulillah sekarang ini dah masuk 18 Ramadhan..apa?! 18 dah,hehe..bha jangan ponteng-ponteng aa..alang-alang juga pun tue..teruskan dan bersabarlah..


hari ini aku membuang dan meluang sedikit masa aku yang ada(sepatutunya rancangan kat rumah jak) untuk berjalan-jalan di bandar kk..bak orang perempuan kata,window shopping..wahahahaa..
tapi tidak lama la,setakat tengok sentuh dan jalan terus,hehehe..shary kali ini tidak berkeseorangan kerana shary jalan bersama kawan shary merangkap pak cik juga la kiranya..tapi walaupun dia aku anggap pak cik,aku rasa macam kawan-kawan jak kami bab dah biasa kn..len cerita la jika jalan sama pak cik-pak cik aku yang lain,huh! haram sepatah kali aku tidak bercakap..bab terlalu janggal bha kalau sama dengan diorang..

ok ok ok..,
memang banyak pilihan lah tadi tapi shary hanya mencari baju melayu warna purple aa..bab tahun ini kakak yang pilih untuk memakai baju raya semua kami sekeluarga sama..adeh! betul juga kata angkol shary tue,dia kata kalau mau2 dekat raya dah nie pilihan sudah terhad..bab orang sudah membeli awal kn..huhuhuuu...

rambang mata juga la kami tadi tengok kopiah,samping..sama awek aa..hehehe..tapi tengok biasa2 jak aa..hahahahha..
dalam jalan-jalan tadi c cangkol sempat lagi membeli minyak wangi untuk anaknya lelaki..bab anaknya minta untuk membelikan jika terjumpa minyak itu..kebetulan dia tanya shary tentang minyak wangi,sekali shary pusing..ada sudah minyak wangi itu dijual...hahah..hebatkn..ceh!

tapi,dalam keseronokkan tadi,shary merasa sungguh sedih seketika tadi kerana apa,sebab shary terpandang baju kurung yang pernah mengamit kenangan shary suatu ketika dahulu..shary sempat lagi memegang baju kurung itu dengna rasa waaarrrggghhhh!! nak nangis pun ada time tue..huhuhuh...


baju kurung oh baju kurung..

No comments: