Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Monday, July 12, 2010

ini hak aku,blog aku!

kata aku adalah hak aku! kalau membaca,bacalah untuk pengertian.

aku sengsara...
aku tertekan...
tidak cukupkah lagi apa yang sudah dilakukan?
mahu tambah? bha!

binalah masa depan yang sudah ada itu,jangan jadi macam aku ini..aku apa ada?
kalau penyakit adalah...nasib tahap pertama...mau kasi up lagi pergi tahap kedua dan seterusnya "GOAL"! bha!

belajarlah baik-baik,dapat kerja yang baik-baik,kemudian dapat bersama orang yang baik-baik..
semuanya baik-baik saja..ok!


kata aku noktah!

1 comment:

ijat_asni said...

kata aku noktah = stail~
haha