Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Sunday, July 18, 2010

aku tidak percaya pada mimpi!

salam buat kalian,

petang yang indah lagi menyenangkan aku dan sungguh aku merindui saat ini waktu yang selalu tenteram..hujung minggu sememangnya waktu untuk kita beristirehat la..hehe..
namun,
aku terganggu seketika dengan mimpi yang tak sudah..aku merehatkan diri dengan tekanan dalam lelah tubuhku dan pemikiranku tetapi aku termimpikan lain..huh! aku kembali bersama dengannya dalam mimpi..kenapa ah?

memang aku akui kerinduan masih terhadap dirinya..namun,kesakitan dan kepedihan aku ada disebalik rindu itu yang membuatkan aku hampir-hampir gila..huh!

dalam mimpi kami ketawa bersama,bercerita tentang segala hal tetapi akhirnya aku dan KAU telah hilang dari lamunan mimpi tatkala aku tersentak memikirkan dengan siapa aku bersama.

ermm..lamunan ku terhenti dengan kenyataan aku sendiri bahawa,

" kenapa perlu aku mengingatkan semua ini tatkala semua ini hampir meragut nyawa aku sendiri?"

maka,aku tidak percaya pada mimpi!

No comments: