Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Tuesday, February 2, 2010

Apa??!! Gila-Gila Remaja

salam~


wah lama rasanya tak update kalam yang usangku ini,cewahh!!.hehe..sebenarnya bukan malas or tk mahu menulis pada kalam ini tetapi atas keterbatasan waktu dan tenaga,huhu..terlalu penat dan penat la..hehe...
tapi segalanya hanya seketika aku sudah kembali,hehe..


apa cerita aku hari ini aa??
meh tengok-tengok dahulu gambar ini.jom-jom~




macam? mantapkan semuanya berpakai hitam..perkenalkan,mereka inilah yang telah mencipta kenangan kelmarin,kenangan apa tue aa?? kenangan "Gila-Gila Remaja" hehe..
member aku si ashraff telah mengatur satu party la,bukan party liar tetapi halal..memang gempak la..walaupun hanya bereapa orang sahaja kami tetapi tidak terasa sedikit pun kami ketika itu..hahaha..
nak tengok g gambar len??
sila-sila,

aku bertugas sebagai penghidup api,hohoho..nasib ada angin maka tk payah la bersusah untuk mengipas.hahahahah..

jejaka yang sedang mencari cHinta,kwang kwang kwang..





inilah pose yang terakhir dari kami,oleh kerana terlalu stress maka jadi beginilah kami...tetapi memang seronok la gambar sambil melompat ini..hahahah..first time nie bergambar begini..hahahaha...
ayoh kita melompat sambil senyum..wwwaahaaahhh!!!!

selain makan dan bergembira,kami juga ada game..namanya "True Or Dare"..bahaya mainan ini..hahaha..last-last semua tak mahu main game ini dan bertukarkan kepada sesi "Soal Jawab".Dalam sesi inilah kami cuba mengenali antara satu sama lain..

mereka inilah classmate aku kat UNITAR,ada juga kawan aku kat sana seperti mereka..harap persahabatan yang dibina ini berkekalan abadi..yeaaahhh!!!

4 comments:

eepy farhana said...

eeeeeissh!! jeleznyaaaa aku!!

kialilul said...

hahahah..jgn cemburu ya..hahahah...tuela ko,org bawa tak mau join..hahahha..jangan marah ye,hehe..

rabie nadia said...

tp len juga crita kn...t'ingat pla zaman muda rumaja dlu masa ko mau hidupkn api~~ingat ka lg ko??ais!!ais!!smbl pgg tlinga......carpet!!carpet!! :P

kialilul said...

waktu duka dulu kita lalui bersama,
tinggalkan kenangn untuk cerita masa hadaapan~