Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Wednesday, February 10, 2010

awal khamisku~

ah~
sempat g post sesuatu yang ingin aku kongsi bersama nie..meh dengar coretaN aku,hehe..

tadi selepas solat subuh ku pun termenung la sekejap,entah macam mana aku ternyanyi kumpulan search..peeewiiittt! memang aku suka sangat dorang sebab lirik lagu dorang nie memang bermaksud yang amat dalam dan berbisa..fuuhh!!

inilah bait lagu yang aku ternyanyi tadi pagi,

"Lamunanku tersentak
Lalu ku mendongak
Gemuruh rasa"..lalallalla..

tak tau sambungannya jadi aku google la dan jumpa lirik sepenuhnya,wah! memang dahsyat la lirik lagu nie,di tambah lagi dengan melodinya..aku tersentak la wei!! hahaha..


ayuh kita hayati bait lirik lagu ini yang bertajuk SEROJA

Terpancar sejalur cahaya
Lamunanku tersentak
Lalu ku mendongak
Gemuruh rasa
Terpaku sukma
Terkena lontaran senyuman misteri
Siapa gerangan sang puteri

Mengalung cinta dileherku
Dan terus berlari
Aku cuba menangkap bayang bayangnya
Di antara kembang seroja tasik cinta
Tapi malangnya jatuh ke lembah
Berduri dan sepi

Puteri Seroja


apa-apa pun aku kena ada kelas la hari..hohoho..
teruskan perjuangan kau SHARY~~!!


No comments: