Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Sunday, December 13, 2009

selamat pengantin baharu!

saLAm~

syukur alhamdulillah kerana selesai sudah majlis perkahwinan pak cik aku kat beaufort nie,lega rasanya badan kerana terlalu penat bekerja selama seminggu..huuh! aku sendiri tidak menyangka penah sebegini rupanya yang aku akan harungi sebab tidak diduga kedatangan aku ke kamupung ini rupanya bermotifkan menyelesaikan tugas-tugas pembersihan yang sebelum perkahwinan itu berlangsung..sungguh~

sebelum itu aku ingin mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BAHARU kepada pakCIK IjAM dengan jodohnya yang dicari selama ini..


sebenarnya ada kisah di sebalik perkahwinan mereka ini,nantikan kisah tentang mereka ini di post yang akan datang..hehehe..tunggu ya~!!

2 comments:

The Farhanah said...

hey, more photos (AND stories) please!
:D

kialilul said...

ok bha!!!tunggu~