Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Tuesday, December 1, 2009

perkahwinan saudaraku~

saLam~

kelmarin aku baru balik dari kota belud,selama 3 hari 2 malam aku kat sana kerana menghadiri majlis perkahwinan saudara aku..memang penat tak terkata kerja aku kat sna eh,sebab tak cukup tidur eh.bayangkan,mahu jam 5 baru tidur pastu bangaun jam 6 lebih..tidak kah tak cukup tue..huhuh..
sampai sahaja aku kat rumah saudara aku,tidur tures sehingga keesokkan pagi..manatap la penatnya nie..tak pernah-pernah aku tidur begitu lama..
oya,paling aku tak dapat lupakan ialah aku mengangkat pengantin lelaki ke pelamin,ada orang BAJAU kan..hheeh..
lihatlah gambar nie,


syukurlah semuanya selesai sudah,majlis pun uda berakhir dengan aman dan damai,hehehe..
selaamt pengantin baru buat saudaraku~!!

No comments: