Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Saturday, December 19, 2009

Berakhirnya sebuah kisah

:kepada kau yang pernah aku cintai~

sudah terusai semuanya..
yang tinggal adalah titipan kenangan,
kau dan aku sudah berbeza
aku bukan lagi yang kau rindui,
aku tidak lagi kau cintai,
aku tidak lagi kau sayangi,
sungguh memilukan buat aku,mungkin tidak bagi kau..
hari-hariku sepi tanpa kau yang bernama BaBy..
selamat pagi cyg,
selamat malam cyg,
tidak lagi akan kembali kata itu..

kembali kepada kehilangan yang tak sudah
tiada lagi kata yang mamu di ungkapkan
hanya diam sepi entah kemana
hati tersentak lalu airmata jatuh menenangkan diri
aku rindu kan kau saat ini
aku teramat merasakan kehilangan
mungkin senyumku tidak semanis dahulu
tawaku hilang riangnya
aku redha atas permintaan mu itu


walaupun perit untuk aku menerima hakikat ini,
semuanya realiti bukannya fanntasi
kau berhak mencari kebahagiaan yang kau inginkan
aku tidak mampu memberikan kau pinta

kau hidup kau,
aku hidup aku..

No comments: