Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Saturday, August 15, 2009

~adidasku...





inilah kasutku yang aku beli dengan harga rm0..ah?rm0..kenapa aa??sebenarnya aku dapt percuma ja kasut nie daripada bos team aku,team yang pada mulanya di beri nama HIGHLANDER bertukar kepada PEMUDA UMNO dan bertukar lagi sekali dan terakhir kot kepada SHARKS~!!..Jerung tue..hahaha..
alkisahnya aku dapat kasut nie sebab aku tidak ada kasut time tu..aku pun tidak ada beli kasut yang bagus sebab aku pencen uda men rugby nie(kunun)..hahha...maka aku turun ja la tning..dorang bawa kan..aku ada kasut bola juga time tu tapi usang uda..hohohoh..seingat aku tak silap jenama KRONOS ka kalau tak silap la..berbalut dgn solitap-solitap wayar..last-last kasut tu pun hancur..hohoohh..tak boleh diselamatkan lagi..kebetulan time tue mau ada game jadi aku bagi tau la kat kawan tu,terus dia jumpa manager cakap aku minta kasut..hohohohho..
kena bagi juga la kasut,aku ingat kena bagi pinjam ja,lama-lama aku waris la..hahaha..

sayang juga aku sama kasut nie walaupun bukan aku yang membelinya tetapi aku yang memakainya..hhehhee..best pakai kasut nie..tak tau kenapa aku sayang sama kasut nie..hairan kn~?

No comments: