Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Friday, August 21, 2009

..ASUS~!!!

aduh-aduh.......
sekarang tengah hangat tentang H1N1 kan,tetapi aku sekarang tengah kemaruk nie..hohoho..bukan kemaruk nak bercinta,tetapi kemaruk nak memiliki NOTEBOOK a.k.a LAPTOP aa..huuuu..
nak tengok notebook idaman kalbu?..
beginilah rupanya,





sebenarnya ini bukan yang real punya aa,cuma nie aku tengok kat site ja..aku mula terpikat dengan Note nie ketika aku pulang ke kampung halaman aku kat BEAUFORT..aha,pak cik aku ada note begitu,jadi aku pun tertarik dengan rekaan dan kelebihan yang ada pada Note itu..wahhh~!!!mantap..~!!
baru-baru nie lagi kau baru pulang ke kampung,pak cik aku yang satu lagi pun memiliki Note yang serupa..perrrrggghh~!!..lagi hati aku tak tahan..hoohohohoh..






nah~!!
hati sepa yang tak tahan bila tengok benda yang di inginkan berada di depan mata..aduh2..
Biarpun nama ASUS baru aku kenal tetapi sudah cukup untuk memikat aku..hahahaa..pelik namanya kn..ASUS..Tapi mantap jon~!!
kumpul duit,kumpul-kumpul..
bila aku turun ke bandar,aku mau tengok harga Note nie di pasaran..baru dapat anggarkan duit yang perlu di sediakan untuk memiliki Note ASUS..YA asus~!!!

No comments: