Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Thursday, August 6, 2009

aku kat mana~!?

jika kamu bertanyakan aku menyambung pelajaran kat mana,jawapannya:





ya,kat sini aa UNITAR KOTA KINABALU..
Aku tidak dapat menyambung pelajaran aku kat UMS sepertimana yang aku impikan selama ini.Seperkara lagi,oleh kerana result stpm aku tidak memerangsangkn makanya aku terpaksa ambil FOUNDATION IN MANAGEMENT..
kepada mereka yang selama ini tertanya-tanya ke mana aku sekarang UNITAR yup~!

Alhamdulillah setakat nie tidak ada apa-apa masalah kerana masih dalam minggu pengenalan tentang keadaan belajar di UNITAR..so harap hari-hari yang akan datang insyaALLah TIDAK mendatangkan masalah kerana aku yakin dan pasti masalah itu datang sebagai ujian bukan sebagai bebanan..

2 comments:

r0sCha said...

weeeeee~
blaja kt mn2 pon same gak...
yg penting pndai bwk diri N tekun blaja =)

kialilul said...

terima kasih~
insyaALLAH..