Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Tuesday, August 19, 2008

yehaaaa..

hahaha..yup,lama tak menyumbang idea aku kat blog aku nie..aku semakin lupa la plk sama kalam kesayangan aku nie..huhhuhu..erm,kalau di hintung2 hari la kn sTpM tinggal 2 bulan lebih lagi o..Tolak cuti lagi..gila2..susah la klu gni nie tau..huhuhu..tapi aku tidak boleh putus asa..mesti berusaha nie..demi masa depan..

aku kena hadapi masa sekarang untuk masa hadapan..
aku usah terlalu memikirkan perkara yang rumit...
set dalam otak..AAAA..
wah tinggi o impian tu..huhuhu..
insyaallah bha.. kalau ada usaha boleh tu..

No comments: