Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Wednesday, August 6, 2008

sungguh aku tidak mengerti..

alhamdulillah..

selamat juga aku lalui exam excel aku ini minggu.waduh,amat berat rasanya otak nie tau..apa tidaknya,asyik-asyik buku ja jadi teman..wah..hahahah..tapi ada benda yang paling aku tidak suka sekarang nie tau,.bagus-bagus tiada pernah ada masalah tetiba ja timbul..menyampah tul.. aku bukan apa a, masalah tu bagi aku adalah lumrah dalam kehidupan la tetapi yang menjadi persoalan aku sekarang nie adalah punca masalah ini timbul..tidak aku faham eh..

Adakah sesuatu persahabatan yang selama ini terjalin menjadi hancur sebegitu sahaja gara-gara kerana CINTA BUTA??

adakah jika kita mahu menjalani persahabatan tu mesti ada SYARAT??

No comments: