Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Sunday, August 31, 2008

ramadhan kembali..

alhamdulillAh..
ramadhan kembali setelah ianya pergi.Wah bestnya,ini yang slalu aku inginkan bukan ingin kan makan time berbuka tetapi kelebihannya yang ada pada bulan yang mulia ini..massyaallah..datangnya Ramadhan nie juga menyedarkan aku baawa StpM semakin hampir..walalala..mati la..persediaan aku jika aku kira la kan boleh2 la..tapi aku kena giatkan lagi usaha nie..jangan hanya ada perasaan takut tetapi tidak mahu melakukan sesuatu..kn2..
heheh..

apa-apa pun SALAM RAMADHAN buat semua..
cailah kenikmatan yang ada dalam bulan nie a..
jangan ada niat tak baik ya..

wassalam..

No comments: