Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Tuesday, August 19, 2008

buat yang terdahulu..

terima kasih wahai sang bulan..
kerana menemani aku selama ini..
kini aku tidak lagi sesepi dahulu..
ada dia menemani aku..
di saat kesedihan dan kegembiraan..
selamat tinggal sang kecewa..
kini aku tinggalkan kau buat selamanya..
setelah aku temui sang bahagia..
namun aku tidak akan lupa jasamu..
mengajar aku erti hidup..
teruskanlah menyinari alam ini duhai mentari..
kerana kaulah aku masih hidup dan meneruskan hidup..
sinarkanlah lagi kegelapan dahulu..
wahai sang bintang,
tetapkanlah kau di sana..
bersinar berkedipan..
sebagai tanda dia masih di sisiku..
yang mencintaiku..
untuk selamanya..

No comments: