Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Saturday, September 10, 2011



sebenarnya,aku sendiri malu dengan keadaan diriku ini.biarpun tidak pada kata namun pada dasarnya,aku terpaksa terima...

aku tidak salahkan sesiapa dalam hal ini,ini antara aku dan diriku.sungguh.

mahu bergaya sedikit,tiada size...
dapat cari baju dan seluar yang cantik,tiada size...
mahu mengurat cewek,kena difikirnya bapa budak..
sememangnya aku yang bersalah...

aku sudah muak dan bosan dengan keadaan sebegini,jika dibiarkan sampai bila mahunya jadi begini.Aku tidak sanggup.aku tidak sanggup.dan aku tidak sanggup..!


makanya dengan ini,aku yang bernama shary:

akan menurunkan berat badanku,
akan melangsingkan tubuh badanku,
akan memperbaiki diri aku..

bukan untuk kerana siapa,kerana diri aku sendiri...
aku mahu dikenali seperti suatu ketika dahulu.
tunggu dan lihat pada



sekarang ini,sebeginilah keadaan diriku.akan aku tampilkan penampilan aku bila waktu itu tiba.tolong ingatkan aku....

No comments: