Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Thursday, July 16, 2009

saLAm buat semua~!!!

UH!!!

SEbegitu lama aku tidak aktifkan blog kau ini.TeraSa rindu la pula mahu mencurahkn kenyataan hati yang terbuku.hehehe..walaupun aku selalu sahaja online kat rumah tetapi aku hanya masuk jenguk blog aku melalui home google ja..tak tahu la kenapa begitu,mungkin aku belum ada keupayaan untuk log in kot..eh,keupayaan ada tetapi usaha itu yang takda..hahahaaa..

insyaALLAH aku akan terus bergiat untuk berbLOG selama aku masih mampu dan terdaya,sudah ada banyak idea yang ingin dicurahkan nie..hahhaaa..insYAALLAH..

No comments: