Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Thursday, July 16, 2009

cerita aku 1

kawan-kawan aku yang lain sudah dapat masuk UNIVERSITI..mereka dapat mengejar cita-cita untuk masuk ke U kemudian mencapai segulung ijazah yang diidamkan sejak kecil lagi..
tapi aku,duduk di rumah sesekian lamanya..buat perut..hahahaa..

seringkali teman aku mengatakan "...keja la maz..keja la maz.." tetapi aku hanya menangguh2 apa yang mereka katakn i2 dengan memberi segala alasan atau hanya berdiam diri...
sejujurnya aku akui yang aku sendiri tertekan dengan keadaan aku sebegini rupa tiada kejadiaan,sehinggakan aku sendiri pun tak tau apa lagi ayat yang mampu aku perjelaskan...

mereka hanya mampu berkata,tetapi tidak dapat merasakannya~!!

No comments: