Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Thursday, July 16, 2009

cerita aku 2!

"....JANGAN BERSEDIH MADZUAN!!"

itulah kata-kata yang mampu kau ucapkan pada diri aku sendiri di atas apa yang berlaku.Aku sehinggakan saat ini masih merasakn lagi keadaan seperti ketika aku mendapat tahu tentang kemasukan aku untuk ke IPTA adalah MENDUKACITAKAN.~!!!..ditambah lagi dengan rayuan yang aku buat selepas itu menambahkan lagi peritnya rasa..
APAkeadaan kawan-kawan aku yang dapat masuk kat u??bagaimanakah hari-hari mereka??
pasti pertama adalah senyuman kegembiraan kemudian senyuman kelapangan dan seterusnya?

HAAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAA~!!!!!!!!

Aku di sini ketawa dalam tangisan..tetapi dalam hati la aa..aku merasa sangat kecewa dengan apa yang telah berlaku tetapi aku juga kena redha dengan atas apa yang berlaku kerana bukan semua itu yang kita harapkan...seribu sejuta semilion kekesalan...
mereka sering nertanya..."..MASUK MANA LA KAU?"..Apa aku mahu menjawab??

No comments: