Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Thursday, March 10, 2011

begitukah cinta.ya.begitula tue.

cemburunya aku...!!!!!!!
(sumber cik google)
memang begitulah cinta wahai kalian,

shary memang dah tersangkut kat cerita tv3 ini.apa tidaknya,layan jiwang la.wahahaha.tidaklah,sebenarnya,sementara menunggu teman-teman lain datang,shary layan la tv3 nie,lama kelamaan syok pula cetanya walaupun ada juga part-part shary tidak suka.menyampah!.

aku suka part bila mau iklan, kan selalu time mau iklan keluar lagu akim, AKU JANJI PADAMU....Lalalallala...time tue la shary dengan esprirasi muka,pergghh! jiwang beb! wahahah.

bukannya shary nie peminat setiap kali menunggu depan tv cerita ini,cuma kalau ada kesempatan ja tengok.layan eh.

"..awak,apa awak merepek nie? saya tak suka la...


" awak awak..ye saya..


suka aku dengar perkataan awak saya awak nie.huh!
alangkah indahnya,yai mula dah.
apa-apa pun korang layan la cerita ini,
buat kamu lelaki pula ini aku nak berpesan,

belajar cara bercakap dengan awek dalam cerita ini,barulah awek pun berlembut.kan2..

buat para perawan gadis-gadis semasa pula,

lihatlah dan telitlah cara si perempuan itu melayan lelaki itu dan anak mereka.tidak kah sejuk hati para lelaki semalaysia ini.

semoga aku memiliki cara lelaki itu melayan gadis dan mendapat gadis macam di tv tue.wahahahaa

ada yang berkenan? sila ke kaunter B ok.
sekian.


2 comments:

adyk said...

ew...lelaki tu kuat cemburu..jangan la jadi lelaki tuh...sekse pompan lelaki kalaw kuat sangat cemburu.

sHarY said...

yaka.hehe.tak jadila.biar saya jadi diri saya sendiri leh baik kn..maciam.? heheh.