Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Friday, November 26, 2010

aku sangat-sangat tertekan

maafkanlah shary terlebih dahulu untuk membahasakn pada kata kasar.


Aku tidak tahu lagi bagaimana caanya hendak aku lari dari keadaan aku ini.Fikiran aku sangat terganggu.SUNGGUH!

seringkali menjadi pertanyaan dalam fikiran ini adalah KENAPA?.
AKU TERTEKAN DENGAN KEADAAN INI.
sejujurnya aku sangat memerlukn dia saat ini tetapi dia tiada lagi di sisi aku buat selamanya.Aku menjadi buntu! aku sesat dalam pencarian aku yang sebenar.

kawan,
sampaikan salam sayang kepada dia walaupun aku membenci atas apa yang berlaku.Aku tipu pada diri aku,aku bohong pada hati aku.aku sungguh mencintai dia.

aku tidak mahu lagi kehidupan yang sebegini.

keluarkan aku.aku mahukn diri aku yang dahulu yang hebat!
aku mahu menjadi madzuan dahulu.

asyik aku melihat handphone aku seakan-akan menanti mesej dari seseorang.macam orang bodoh! tidakkah bodoh begitu? jika suatu ketika dulu,yang aku tunggu adalah mesej dari dia tetapi kini seakan aku masih mencari mesej dahulu.gila!

apa sudah jadi pada kau ini shary?


konklusinya,
jiwamu kacau.hatimu bergelora.kau tidak tenteram.

kalut malut hancur.

cukup shary,
sudahlah,
pedulikanlah.

macam mana aku mahukan semua itu jika acapkali bayangannya sahaja yang melintas.
terbayang ternyiang!

sabar ya shary,
INGAT! dia sudah ada jalannya sendiri shary.kau ada jalan kau sendiri juga.kata-katanya yang dahulu adalah dusta bahasa.


aaaaarrrgrgggghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




jangan tolong aku.noktah.

1 comment:

aishah la bha said...

rilek ja bui..jgn tlmpau fkirkan si dia..do u think she'll ever think of u??ko move on ja la..i know its hard,but u must try bui..:))
cheers k..:))