Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Thursday, April 14, 2011

perjalanan cuti pertama shary part 2.bergambar...








perjalanan yang indah kami teruskan dengan cerita kami masing-masing terutama si shahlan yang tidak kering gusi petah bercakap.ok! kami kan pendengar yang setia...


sambil-sambil mengembara dalam masa yang lama,aku kami dan kita dilayan dengan pemandangan yang indah kehijauan yang mengasyikkan....masyuk bui! lalu di sebelah tue sebenarnya bekas laluan lama yang digunakan sebelum kereta api in siap sepenuhnya.mereka menggunakan bas sebagai penganti.makanya,bas itu diberi nama "BAS KERETA API"..


Senyum berabis. diorang ini tau,hahaha.akhirnya kami sampai kat stesen kimanis,tukar train la.hehe.train yang berhawa dingin.yang dari tanjung aru tue train yang berudara semula jadi.syiuk ini.
aku pun apa kurangnya..heheheheh

.

penamat cerita kami tidur kat hotel..wahahaha.macam kanak-kanak riang yaw.tetap mantap punya la.
pengalaman yang menyeronokkan,nasibla kami stay akt beaufort,kalau di tenom??? apa jadi aa...wahahah.kepada kawan-kawan aku,bila lagi kita mau bersama mau jalan-jalan nie? hahaha


6 comments:

tintapujanggacinta said...

bcuti nda balik claun ah...haha

sHarY said...

alamak! hehe.bkn apa,ini percubaan ja.hehe.

cik rowausin said...

haha,ba nda apa..pcutian anda akn d rahsia kn..huhu.

humaira aulia said...

Shahlan ini ..

kialilul said...

oh ya dia lah nie.. add wechat sa7953y

humaira aulia said...

m gotcha, thanks