Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Monday, September 20, 2010

raya oh raya...

salam buat kalian,


apa macam itu suasana raya?

ada ok ka ada baik ka atau banyak tidak ok?
alamak,

shary oh shary,kerjanya menbedal sahaja time raya nie..huhu..kira sia-sia usaha selama bulan puasa tue..aish! susah lor kalau begini..

tapi nasib baik shary sedar awal..hahaha..adakah kalian sedar juga ka? atau terus menerus makan-makan saja. Sedarlah wahai kalian..hehe..

apa cerita raya shary?

raya kali ini aku lebih bersyukur kerana nikmat ramadhan aku dapat rasai sepenuhnya.sungguh aku tidak menyangka,indah sungguh waktu itu..
keluarga sekalian berkumpul...wah! indah..

yang paling menyeronokkan lagi,aku berbelanja menggunakan duit sendiri..!! yeah! best pula kn pakai duit sendiri nie..buat belanja adik-beradik dan famili..wah! best-best..!

ada waktu itu shary juga mencari DIA..Terasa kekosongan juga ketika itu..sungguh! tapi sempena hari raya itu juga tiada maaf bagimu.noktah! aku serahkan kepada KARMA..


apa2 pun,selamat kembali bertugas bersekolah dan belajar buat kalian aa..ingat,tanggungjawab lebih kita juga sebagai insan.

jangan kita melukai hati seseorang kerana karma ada..ingat karma ingat salah kita ya cik puan tuan puan..

bacalah untuk pengertian..

No comments: