Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Friday, June 11, 2010

shary ada kasut baharu..hahahaha..

perkenalkan,
ADIDAS BECKHAM DOWERK..Yeah!!!


hahahaha..inilah kasut terbaharu shary,macam mana? smart ka? puji la ckit..heheheh..(malu i tau)..

tapi disebalik kebaharuan kasut ini,ada cerita juga la time shary mahu pergi beli kasut ini.
Dah habis round kat semua kedai,asal ada kasut yang shary minat tidak ada saiz la pula..itu sahaja masalahnya,saiz tidak ada..huhuh...hampa juga la..tetapi shary tekad nak cari kasut baharu nie..
makanya,jumpa la kasut ini..





kisah bermula,time shary tengah try-try la kasut nie kn terus ada suara sumbang dari kawan shary kata
"kasut nie ngam bawa pergi potong rumput kn"...
wei kawan,apa ko fikir ini but getah ka? tiaw Lu..tak cukup ngan potong rumput,dia kata lagi
"...ada lagi,bawa pergi bersawah..."
tup tup tup, terus shary buang muka ambil kasut ini dan bayar kat kaunter..


nasihat shary,kalau mahu bawa kawan pergi shopping atau cari barang kan lebih baik cari kawan yang betul-betul kawan..yala,memanglah bunyi macam bergurau tetapi itu melebih-lebih pula..
Buat kawan tue, last la kau aku bawa beli barang n shopping..tiada guna betul!!


ah apa-apa pun,aku tidak peduli dah katanya itu..bukan aku minta kau bayar kan untuk aku..ini duit aku sendir bha..hasil aku tahan duit aku..len la cerita kalau asyik meminta kat family jak..malu juga kn..tuela,lenkali susun ayat tue baik-baik sebelum berkata-kata...

sekian...

4 comments:

Queen of Hearts said...

bro , i follow ur blog .. ble x u follow my blog ? hehe . thanks :))

rabie nadia said...

bro..sepa ka kwn yg biadap itu?makanya len kali bwa aku ya bro.. :P
btw i like the shoes..smart yaw!tu bru la shary!

kialilul said...

cik iffa,
boleh saja bha..hehe..terima kasih juga kerana berkunjung ke blog saya ya..hehe..

kialilul said...

yaw,
bukan ko la yaw,adalah seorang hamba ALLAH yang aku gelar seorang sahabat..hehe..
terima kasih aa..hehehe..