Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Monday, March 29, 2010

aku juga mahu seperti kamu!!

Alhamdulillah akhirnya hujan yang di tunggu di nanti selama ini turun jua..wahhh!!! mantap..seperti salju ianya turun,perrgghh! tapi malangnya aku tidak dapat menikmati sepuasnya kerana aku ada kuLiah!!!

Tadi petang kat kelas ada group presentation..memang mantap la para pelajar kelas aku..lagak sebagai lecturer memang tercungkil habis tadi..hahaha...

Ketika kumpulan 2 membentangkan hasil mereka,aku sangat terpegun dengan cara penyampai budak tue..frankie ka kalau tidak silap namanya.Cara dia bercakap sangat menyakinkan dan penggunaan Englishnya sangat-sangat simple tetapi tersusun dan rapi..dahsyat! dan seterusnya kumpulan aku lagi..aku bukan asyik memahami apa yang di bentangkan tetapi aku asyik dengan ENGLISH mereka..cemburunya aku!!!!

Aku juga mahu seperti mereka mampu berucap dengan penuh keyakinan serta pengunaan bahasa yang baik.Alangkah bestnya jika aku seperti mereka...buang ke mana pun masih boleh hidup..
errrrrmmmm....aku mahu seperti mereka.......!!!

2 comments:

Encik Mimpi said...

haha.. xpe! yg penting kite happy!

kialilul said...

hoho..itu yg dicari saudara...hehe..