Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Sunday, March 28, 2010

~Hari Ini Hari Minggu~

amatlah sukar bg kita untuk melupakan seseorang yang pernah kita cintai dan kita sayangi.Jika dahulu,aku mampu mengubahkan segalanya ini hanya seketika tetapi kini payah wei..sengsara..pada permulaaan aku laluinya dengan tenang dan teguh hati namun waktu ini.
aduh!!

DALAM LAMUNANKU TERSENTAK!

sejenak aku mulai termenung pada satu khayalan
entah bagaimana izinkan kau datang mengunjungi sepiku
aku menjadi runsing kerana itu
hati mulai sedih merayap pada nada
hatta aku arahkan kau untuk pergi
semakin oh semakin kau datang seakan ingin memelukku
aku termangu
aku tidak terdaya menahan sebak suatu yang aku rindui
aduhai hati aku mengeluh
kau kata kuat kau menahan semua itu
hakikatnya kau lemah dalam dakapan kenangan
tidak!
tidak!
tidak!
aku tidak mahu semua ini membelungi diriku
aku mahu bebas dari cengkaman perasaan


uh!uh!!!
sekarang,aku giat menulis untuk menyuarakan kata hati rasa perasaan~ jika ada diantara kalian yang mengenali si DIA,tolong khabarkan puisi-puisiku kepada DIRInya agar DIA tahu insan yang DIA tinggalkan kini sengsara~



No comments: