Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Friday, December 12, 2008

rimas..


Adakah aku amat merimaskan?

Satu persoalan yang sukar untuk aku memberi jawapan kerana aku sendiri tidak tahu keadaan yang sebenarnya.Mungkin hanya perasaan aku sahaja yang membuatkan aku amat merimaskan orang dan membebankan orang...entah lah,aku sendiri pun tidak tahu la..yang dapat memberi kepastian untuk penilaian adalah KAMU...kamu yang mengenali aku...aku hanya dengan watak aku yang sedia ada.

Bagi aku la kan,memang aku ini seorang yang merimaskan kerana ada saja songgeh yang aku mau buat...tapi aku buat pun bukan untuk apa juga,bersebab jugak..tapi takpa la,mungkin itulah aku yang adanya..

Ermmm...maka,BACALAH UNTUK PENGERTIAN...hanya itu yang di harap dapat memberi pemahaman yang jelas...........saLamm

No comments: