Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Saturday, December 20, 2008

mereka berkata aku mendengar...

aku tidak pandai berdikari..
aku masi lagi duduk dalam konkongan..
aku MAsih tidak boleh melakukan sendiri..

ya,apa yang mereka katakn itu adalah apa yang selama ini orang memperkatakan pada aku...Memang benar apa yang mereka katakan itu tetapi pada hakikatnya cuma aku saja yang tahu keadaan aku yang sebenar.Teman-teman yang lain mengatakan bahawa aku masih ......Aku mahu katakan di sini pun susah mahu di jelaskan..

BERDIKARI...
adakah aku tidak berdikari selama ini??
mungkinkah kerana aku di kawal dan dikonkong oleh keluarga meyebabkan mereka mengandaikan aku sebegitu??

aaarrrrggghhhh,.
aku tidak sanggup lagi..kadang-kadang aku malu...
cukup pedas sdh telinga aku mendengar semua ini..
macam aku sudah tidak ada apa-apa lagi,pendek kata la kan aku nie macam TIADA GUNA
KENAAAAPAAAAAA????????????

No comments: