Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Monday, September 15, 2008

ya ALLAH..
andai aku silap dalam berfikir,
EngKAU maafkanlah hambaMu INI..
kerana aku sentiasa memikirkan yang terbaik bagiku...
sekiranya pemikiran aku itu membatasi keupayaan aku dalam bertindak,aku mohon padaMU berikanlah apa yang terbaik bagi untuk perjalanan ini..

ya TUHANKu,
cintakan aku pada kematian..
cintakan aku padaMU tuhan,
cintakan aku pada NAbiMU,
taatkan aku pada ajaranMU..
agar kau dapat menikmati erti kehidupan yang hakiki..


AMIN..

No comments: