Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Monday, September 15, 2008

waduh-waduh

alhamdulillah sekarang nie dah masuk 15 Ramadhan..syukur..dah separuh bulan kn..tapi semakin hari semakin terasa bahang sTpM nie..gegar aku sekarang stress tahap kira boleh kawal lg la namun peritnya hanya tuhan saja yang tahu..

aduh..
mcm aku tidak mahu meneruskan lagi perjuangan aku selama ini tapi aku MESTI teruskan juga demi masa depan aku..YA ALLAH,BIMBINGLAH HAMBAMU ini..

aku tidak mahu mempersiakan Bulan yang penuh barakah ini..aku akan mengisi setiap ruang yang ada dan memanfaatkan masa yang ada untuk kali terakhir...semoga aku dapat melaluinya..

No comments: