Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Wednesday, November 4, 2009

apa lagi~

Aku sedih~!





aku sepi~!!




aku sendiri~!!!




rupanya semua begini..




seakan-akan tiada apa di sisi..




adanya aku,tiadanya aku...




semua sama..





kerana,




aku bukan sesiapa-apa...





aku kekasih pada nama..
aku kau sayang pada kalimah..
aku kau rindu hanya ungkapan...
aku kau lafazkan cinta hanyalah sandiwara perasaan..
apa lagi,
aku pun punya hati..
aku punya perasaan..
aku bukan INSAN yang kau ada hanya sekadar PEGANGAN..

No comments: