Berpesan-pesanLah kita~

Hargailah mereka yang kita cintai selama masih ada,jangan nanti menangis dalam ketawa


"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-
Surah Al-Baqarah ayat 216


Saturday, October 31, 2009

aduh hati sedang...

aduh sungguh menyedihkan wahai kau hati..
kau perlukan belaian manja dari DIA..
kau perlukan perhatian daripada DIA..
kau sangat inginkan dia memberi kau semangat untuk berjaya daripada DIA..
tapi,
segalanya hanya angan yang tidak akan kau dapat kala sedar..
hanya tangisan menyejukkan hatimu..
hanya pujukan sanubari memujuk dirimu..

siapa aku pada kau????
siapa aku??
sungguh aku terpaksa menahan segala perit kata disisi..

lalu,
si hati pun berkata..
andai ada peluang untuk aku lepaskan..
aku lebih rela daripada aku terseksa..
biarkan aku sendiri mengubati..
biarkan aku sendiri mengerti..
kerana,
esok..
lusa..
entah bila pasti kau tidak akan memahami..
tidak akan mau mengetahui..

No comments: